همراه من
اپلیکیشن همراه من

دانلود اپلیکیشن همراه من 4.6 MyMCI همراه اول برای اندروید

همراه اول ، اپلیکیشنی را به نام همراه من در اختیار مشترکین خود قرار داده است که از طریق آن می توانند همان خدمات وبسایت همراه من را در اختیار داشته باشند. امروز قصد داریم شما را با امکانات فوق العاده ی این اپلیکیشن آشنا کنیم ، در ابتدای ورود به برنامه بایستی در آن ثبت نام کنید ، پروسه ی ثبت نام با وارد کردن شماره تلفن و دریافت کد فعالسازی و پس از آن انتخاب یک رمز عبور 8 رقمی برای خود ، انجام خواهد شد. در صفحه ی اصلی برنامه بسته ی اینترنتی شما همراه با مشخصات آن و همچنین صورت حساب میان دوره ی شما نماتیش داده می شود که در پایین صورت حساب میان دوره با کلیک بر روی گزینه مشاهده جزئیات می توانید از جزئیات مصرفی خود مطلع شوید.

محیط برنامه همراه من اندروید
اپلیکیشن همراه من

امکانات اپلیکیشن همراه من (MyMCI)

امکانات اصلی برنامه همراه من در پایین صفحه نمایش قرار دارند و همچنین می توانید با کلیک بر روی سه خط افقی در بالا و سمت راست صفحه نمایش آن ها را مشاهده نمایید. هر کدام از قسمت ها و امکانات برنامه  my mci دارای قسمت ها و خدمات گوناگونی می باشند که شما را با هر کدام از آن ها آشنا خواهیم کرد.

همچنین مشاهده کنید: آموزش کامل انتقال شارژ همراه اول به همراه اول

شارژ من:

شارژ من یکی از قسمت های پرکاربرد اپلیکیشن همراه من می باشد که در آن می توانید کارهای مختلفی از قبیل مشاهده موجودی، شارژ سیمکارت، انتقال اعتبار، دریافت ریز مکالمات، کیف پول جیرینگ و خروچ از لیست سیاه را انجام دهید.

خدمات من:

این قسمت از برنامه همراه من نیز همانند قسمت قبلی دارای کاربردهای زیادی است که در آن می توانید کارهای مختلفی را انجام دهید ، امکاناتی را که در این قسمت در اختیار خواهید داشت عبارتند از :

  • اینترنت نوترینو: همراه با امکان فعالسازی ، انتخاب بسته های مختلف ، تست سرعت و گزارش میزان مصرف و …
  • آوای انتظار: با امکان جستجوی آوای مورد نظر ، مشاهده ی 20 آوای برتر ، انتخاب آوای مورد نظر خود از میان سبک های مختلف
  • طرح های تشویقی : با امکان خرید بسته های مکالمه ، هدیه ی روز تولد و همراهان من ( سرویس تشویقی با امکان افزودن آشنایان و دوستان خود به لیست همراهان من و بهرمندی  از 10% تخفیف مکالمه در مدت زمانی سه ماه )
  • تاریخچه طرح ها : امکان مشاهده ی تاریخچه ی استفاده از طرح های خود با انتخاب دو بازه ی زمانی
  • پیامک های تبلیغاتی : امکان فعال/ غیرفعال کردن دریافت پیامک های تبلیغاتی به غیر از پیامک های بانکی و همراه اول اول
  • کدهای دستوری : در این قسمت می توانید کدهای دستوری مختلف و کاربردی همانند کد قبض پایان دوره و میان دوره ، اینترنت نوترینو ، خدمات غیرحضوری و … را مشاهده نمایید.
  • پیامگیر صوتی : با اتسفاده از این قابلیت می توانید در صورت پاسخگو نبودن به تماس های خود یا در دسترس نبودن ، مکالمات خود را به صندوق صوتی منتقل نمایید.
  • محدودیت مکالمه: در این قسمت می توانید با فعال سازی سرویس محدودیت مکالمه و انجام تنظیماتی در گوشی خود ، محدودیت های مختلفی را برای مکالمات خود تنظیم کنید.
  • ردیابی گوشی : در این قسمت می توانید با وارد کردن IMEI گوشی خود می توانید جعبه گوشی خود را بررسی نمایید و همچنین جستجوی گوشی مفقود شده ی خود بپردازید.
  • قطع و وصل خط : در این قسمت می توانید با در اختیار داشتن رمز دوم خود اقدام به قطع و یا وصل کردن شماره خود کنید ، همچنین در این قسمت می توانید راههای دریافت رمز دوم خود را مشاهده کنید.
  • بسته های ترکیبی: اینجا می توانید به دلخواه خود ترکیبی از بسته های اینترنتی، مکالمه و پیامکی را برگزینید.
  • تعویض سیم کارت: اگر قصد دارید سیمکارت همراه اول خود را عوض کنید درخواست خود را از این قسمت می توانید ثبت نمایید.
  • رومینگ: از این بخش می توانید نسبت به فعال سازی رومینگ اقدام کنید و بسته های آن را با قیمت های گزاف و غیرمعقولی که دارند خریداری نمایید!
  • بسته های اشتراکی دیتا: از این بخش می توانید برای حداکثر 4 عضو بسته اینترنت خریداری کنید تا از یک بسته مشترک همه با هم استفاده کنید.

همین طور بخوانید: فعال سازی اینترنت 4G و 4.5G همراه اول

علاقه مندی ها:

در این قسمت می توانید قسمت هایی را که قبلا به لیست علاقه مندی های خود افزوده اید مشاهده نمایید ، برای افزودن قسمتی به لیست علاقه مندی های خود بایستی در قسمت های مختلف ، بر روی ستاره ای زرد رنگ که در آن قسمت وجود دارد کلیک کنید و آن را به علاقه مندی های خود اضافه کنید.

پشتیبانی :

این قسمت دارای بخش های مختلفی از قبیل مراکز ارائه خدمات ، پرسش های متداول و 9990 می باشد که با استفاده از آن ها می توانید پاسخ خود  درباره ی مشکل های مختلف را پیدا کنید ، همچنین این قسمت دارای بخش های نظرسنجی ، نظرات و پیشنهادات می باشد که با ارائه ی نظرهای خود می توانید همراه اول را در بهبود بخشیدن خدمات مختلف خود کمک کنید.

پروفایل :

بالا سمت چپ برنامه اگر روی آیکون آدمک کلیک کنید از آنجا می توانید به این موارد دسترسی پیدا کنید:

  • مدیریت سیمکارت ها: اگر بیش از یک سیمکارت داشته باشید تعیین می کنید کدام سیمکارت را می خواهید مدیریت کنید.
  • پروفایل من: از اینجا در بخش اطلاعات مشترک، می توانید ببینید مشخصات فردی شما به درستی در سیستم ثبت شده یا خیر و در صورت تمایل مشخصات خود را می توانید تکمیل کنید که اطلاعاتی مثل تحصیلات و شغل را آنجا وارد نموده و در نهایت با ثبت ایمیل تان تعیین می کنید که می خواهید از کدام سرویس های همراه اول بهره مند شوید اینجا منظور از سرویس ها، روش دریافت صورتحساب، دریافت خبرنامه و شرکت در نظرسنجی ها می باشد.
  • مشخصات من: از این بخش می توانید مشخصات خود را ببینید (لازم است، رمز دوم همراه اول را وارد کنید).
  • پیغام های من: آخرین اطلاعیه ها و پیام هایی که مثل اخبار جوایز، جشنواره ها، اعلام برندگان و… می باشد را اینجا می توانید ببینید.
  • PIN/PUK : دو کد PIN و PUK که روی پوکه سیمکارت نوشته می شود را نیز از این بخش می توانید مشاهده کنید.
  • رمز دوم: سرویس رمز دوم برای دسترسی به خدمات محرمانه غیر حضوری طراحی شده است. برای فعالسازی این سرویس ابتدا پیامک رمزی یکبار مصرف به شماره شما ارسال می شود، آن رمز را وارد کرده، در مرحله بعد اطلاعات مربوط به کارت ملی خود را می نویسید و در نهایت عکس های کارت ملی خود را آپلود می کنید تا فرآیند درخواست فعالسازی رمز دوم توسط شما تکمیل شود.
  • تغییر رمز منتخب: این رمز برای ورود به سامانه همراه من به کار می رود که باید لااقل 8 کاراکتر انگلیسی داشته باشد.
  • تنظیمات امنیتی: در این بخش از گزینه مدیریت نشست ها می توانید تمام دستگاه هایی که با آنها به همراه من وارد شده اید را ببینید تا اگر کسی بدون اجازه شما وارد حساب کاربری تان شده بود متوجه شوید. بخش حریم خصوصی در همین قسمت نیز برای گذاشتن پین کد هنگام باز کردن نرم افزار همراه من می باشد.
  • خروج از برنامه: چنان چه می خواهید کلا از بخش مدیریت سیمکارت جاری خارج شوید و به مدیریت سیمکارت شخص دیگری بپردازید از این گزینه استفاده کنید.

باشگاه فیروزه ای:

باشگاه فیروزه ای بخشی است که در آن با استفاده از سیمکارت خود به شکل های مختلف امتیاز به دست می آورید و این امتیازات را در بخش باشگاه فیروزه ای می توانید خرج کنید. مصرف کردن امتیازات در باشگاه فیروزه ای به این صورت است که شما با دادن امتیاز مشخصی یک بسته رایگان اینترنت، مکالمه، پیامک یا انواع کد تخفیف برای نرم افزارها و سایت های دیگر را دریافت می کنید.

بخش قرعه کشی

بخش قرعه کشی باشگاه فیروزه ای هم به این صورت عمل می کند که با دادن امتیاز خاصی بلیط بخت آزمایی در قرعه کشی های دوره ای همراه اول به دست می آورید و این گونه شانس خود را برای بردن جوایز می توانید امتحان کنید.

تصاویر My Mci :

دانلود اپلیکیشن همراه من برای اندروید (بروز رسانی 19 فروردین 99) :

دانلود نسخه v4.6

دانلود OfficeSuite از گوگلی

download-bazar

همچنین مشاهده کنید: معرفی ایرانسل من: اپلیکیشن مدیریت حساب ایرانسلی

جمع امتیازها: 2 میانگین: 1.5

همینطور بررسی کنید

hamrah-avval

آموزش کامل انتقال شارژ همراه اول به همراه اول

شاید برایتان پییش آمده باشد نیاز به شارژ همراه داشته باشید ولی در مکان یا …

15 نظرها

  1. لطفا کمکم کن همراه من عبور رمز کجاست من نمیدونم اعصابم ندارم بگو رمز عبور درست میکنم

  2. با سلام خدمت شما زحمت کشان همراه اول مشکلی دارم که هروقت خط همراه خود را شارژ میکنم بدونه هیچ تماسی یا خدماتی شارژم ناگهان تخلیه میشود

  3. سلام .
    برنامه همرا من ، من هم مدتیست که خراب شده لطفا راهنمای کنید .
    ممنون میشم .

  4. سلام،چطوری میشه در گوشی دوسیم کارته هردو خط به همراه من نصب کرد

  5. با سلام و خسته نباشید . میخواستم تقاضا کنم باین سئوال من جواب بدهید من تصمیم داره همراه اول را روی گوشیم نصب کنم . اما میخواستم بدانم من این شماره تلفنم را سه سال پیش خریدم ظاهرا الان باید 4G شود آیا باید کارت تلفنم را به یکی از شعبه های همرا اول ببرم و یا اگر همراه اول را نصب کنم ازین طریق امکان پذیر خواهد بود ……از جوابی که میدهید سپاسگزارم

  6. همراه من ممنون میشم برنامه قبض های دیگرهم اضافه بشه

  7. ممنونم همراه من خیلی راضیم

  8. عباس حیدربگی

  9. سلام یکی واسمون توضیح بده که چجوری یه کد رو واسه دیگران ارسال کنیم مرسی

  10. با سلام چجوری کد به دیگران بدهیم

  11. سلام ببخشید برنامه همراه من مدتی است که مشکل پیدا کرده و نمیتونم وارد بشم .و میزنه کمی لطفا صبر کنید. ولی باز نمیشه. وبا مرکز هم تماس گرفتم ولی درست نشد. لطفا مشکل من رو حل کنید. باتشکر موسوی

قوانین بخش نظرات در اندرویدزوم

  1. 1. نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  2. 2. نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  3. 3. نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  4. 4. برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  5. 5. نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  6. 6. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *