اصلاح شماره تلفن وارد شده در هنگام فعالسازی
اصلاح شماره تلفن وارد شده در هنگام فعالسازی

آموزش حل مشکل “فعال سازی گوشی برای شماره اشتباه” در سامانه همتا

در مراحل ثبت و رجیستری تلفن همراه پس از ثبت گوشی در سامانه گمرک و سپس پرداخت شناسه پرداخت نوبت به سامانه همتا و دریافت کد فعالسازی و سپس فعالسازی گوشی میرسد که قدم نهایی برای رجیستری گوشی شما به شمار می آید.

فعالسازی گوشی در سامانه همتا
فعالسازی گوشی در سامانه همتا

اما طبق تصویر بالا اگر در هنگام فعال سازی گوشی شماره تلفن خود را به اشتباه وارد کنید چه میشود؟ برای حل این مشکل با ادامه آموزش با اندرویدزوم همراه باشید.

ثبت تیکت برای فعال سازی گوشی با شماره اشتباه در سامانه همتا

برای اینکار به ترتیب مراحل زیر کار را دنبال کنید :

1. با شماره تلفن صحیح خود وارد سامانه همتا شوید.

2. گزینه ثبت و پیگیری مشکلات را از منوی سمت راست انتخاب کنید.

3. پس از زدن دکمه ایجاد باید موضوع مشکل خود را از منوی کشویی انتخاب کنید.

حل مشکل فعالسازی گوشی روی شماره اشتباه
حل مشکل فعالسازی گوشی روی شماره اشتباه

4. حالا مانند تصویر زیر فرمی که برای شما باز شده است را با اطلاعات درست پر و ارسال کنید.

  • حتما هردو شناسه IMEI را به درستی وارد کنید
  • حتما شماره همراه صحیح را وارد کنید
  • شماره اشتباه را اگر به یاد ندارید خالی بزارید تا خود کارشناسان همتا آنرا بدست بیاورند. (بدیهی است در صورت وارد کردن همه اطلاعات روند کارها سریعتر جلو خواهند رفت)
  • اگر توضیحات اضافه ای دارید در کادر مشخص شما وارد کنید.
وارد کردن شماره صحیح
وارد کردن شماره صحیح

توجه :

1. در صورتی که شماره اشتباه وارد شده یک یا دو رقم با شماره اصلی شما تفاوت داشته باشد سیستم آنرا تشخیص داده و ظرف چند دقیقه شماره تماس اصلاح میشود.

2. اما اگر تلفن مورد نظر یک تلفن فعال در شبکه باشد کارشناسان همتا با آن شماره تماس حاصل کرده و در صورت عدم تایید مالکیت توسط شخص فعالسازی روی خط اصلی شما اعمال میشود.

نتایج تیکت برای مشکل فعالسازی گوشی با شماره اشتباه در سامانه همتا

ردیف نظر کارشناس لایه صفر همتا  نحوه رفع مشکل
1 درخواست شما بررسی و تایید گردید درخواست شما تایید و دستگاه به شماره صحیح انتقال مالکیت داده شده است.
 2 درخواست شما بررسی و رد گردیده است (لطفا سیم‌کارت صحیح را بر روی گوشی قرار داده و روشن نمایید) جهت رفع این مشکل سیم‌کارت صحیح را بر روی یکی از اسلات‌های دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) قرار داده و در شبکه روشن نمایید. جهت اطمینان پس از روشن شدن یک تماس حاصل شود.
 3 درخواست شما بررسی و رد گردیده است (تلفن مبدا و مقصد می‌بایست متفاوت باشد) در این حالت شماره تلفن صحیح و اشتباه یکسان وارد شده است. درخواست خود را در تیکت دیگر ثبت و شماره تلفن‌های صحیح و اشتباه را بدرستی وارد نمایید.
 4 درخواست شما بررسی و رد گردیده است (تعداد شناسه‌های وارد شده(IMEI) با تعداد شناسه این مدل دستگاه مطابقت ندارد) شناسه(IMEI)های دستگاه اشتباه وارد شده‌اند. بمنظور رفع مشکل درخواست خود را در تیکت دیگر ثبت و شناسه(IMEI)های دستگاه را به درستی وارد نمایید.
 5 درخواست شما بررسی و رد گردیده است (طبق بررسی‌های صورت گرفته دستگاه به شماره اشتباه ذکر شده تعلق داشته و قابلیت انتقال وجود ندارد) شماره تلفن اشتباه با دستگاه در شبکه رویت شده است. بنابراین شامل درخواست فعالسازی اشتباه نمی‌شود.
 6 درخواست شما بررسی و رد گردیده است (طبق بررسی‌های صورت گرفته دستگاه سابقه فعالسازی اشتباه ندارد، جهت راهنمایی بیشتر با تلفن 096366 تماس بگیرید) در این حالت به منظور دریافت راهنمایی بیشتر با مرکز تماس همتا به شماره 096366 تماس برقرار نمایید.
 7 درخواست شما بررسی و رد گردیده است (طبق بررسی‌های صورت گرفته شناسه/شناسه‌ها در کارتابل شماره اشتباه وارد شده قرار ندارد اگر شماره تلفن اشتباه را نمی دانید در زمان ثبت مجدد درخواست، از ورود شماره مذکور صرف نظر نمایید بدیهی است ورود اطلاعات در قسمت شماره اشتباه روند تایید درخواست شما را تسریع خواهد کرد) شماره تلفن اشتباه، نادرست وارد شده است. درخواست خود را در تیکت جدید ثبت و از وارد نمودن شماره تلفن اشتباه خودداری نمایید.
جمع امتیازها: 1 میانگین: 5

همینطور بررسی کنید

آموزش افزودن دستگاه در سامانه همتا

آموزش افزودن دستگاه برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از شروع طرح رجیستری گوشی شما …

قوانین بخش نظرات در اندرویدزوم

  1. 1. نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  2. 2. نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  3. 3. نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  4. 4. برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  5. 5. نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  6. 6. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *