آموزش افزودن دستگاه در سامانه همتا
آموزش افزودن دستگاه در سامانه همتا

آموزش افزودن دستگاه برای دستگاه‌های روشن قبل از شروع طرح رجیستری

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از شروع طرح رجیستری گوشی شما که سالهاست از آن استفاده میکنید برایش پیامک زیر ارسال شده است :

اندرویدزوم یک سایت خبری آموزشی است خدمات و مسئولیتی ندارد

نمونه پیامک :

دستگاه زیر جزء دستگاه‌های ثبت‌شده نیست و از تاریخ **** سرویس نخواهد گرفت.
چنانچه دستگاه شما قبل از شروع طرح رجیستری روشن بوده، از طریق شماره‌گیری #7777* و انتخاب گزینه افزودن دستگاه، این شناسه را ثبت نمایید.
IMEI: ***************

اما گوشی شما بدلیل اینکه از قبل از طرح رجیستری روشن بوده و یا مدتی با آن کار میکردید و پس از مدتی خاموش بودن مجدد آنرا روشن کردید شامل طرح رجیستری نمیشود و فقط باید با استفاده از گزینه افزودن دستگاه در سامانه همتا آنرا مجدد فعالسازی کنید.

————————————

توجه :

برای استفاده از گزینه افزودن دستگاه حتما به موارد زیر توجه کنید :

1. دستگاه حتما باید قبل از شروع طرح رجیستری روشن و یا استفاده شده باشد

2. شما تنها با استفاده از سیمکارتی که در گذشته روی گوشی فعال بوده میتوانید گزینه افزودن دستگاه را استفاده کنید.

———————————–

برای افزودن دستگاه خود به سامانه رجیستری جهت استفاده مجدد از آن از طریق وبسایت همتا و یا کد USSD به شماره #7777* میتوانید استفاده کنید.

افزودن دستگاه از طریق سایت همتا

1. وارد سایت همتا به نشانی https://hamta.ntsw.ir شوید.

2. با استفاده از شماره موبایل و کد ملی خود وارد سایت شوید.

ورود به سایت همتا
ورود به سایت همتا

3. از طریق منوی سمت راست گزینه مدیریت دستگاه و سپس افزودن دستگاه را انتخاب کنید.

افزودن دستگاه در سایت همتا
افزودن دستگاه در سایت همتا

4. حالا در صفحه باز شده شناسه IMEI دستگاه خود را وارد کنید. اگر دستگاه دو سیم باشد سیستم باکس دیگری را برای شما باز میکند تا IMEI 2 را نیز وارد کنید.

افزودن IMEI به سامانه همتا
افزودن IMEI به سامانه همتا

5. گزینه ثبت را بزنید و کار تمام است. حالا از طریق گزینه مدیریت دستگاه در منو میتوانید سریال های جدیدی را که به کارتابل خود اضافه کرده اید مشاهده کنید.

مدیریت دستگاههای اضافه شده
مدیریت دستگاههای اضافه شده

افزودن دستگاه از طریق #7777*

1. با شماره ای که قبل از طرح رجیستری روی گوشی فعال بوده شماره #7777* را شماره گیری کنید.

2. گزینه 4 یعنی “افزودن دستگاه” را انتخاب کنید.

افزودن دستگاه با استفاده از کد دستوری
افزودن دستگاه با استفاده از کد دستوری

3. در این مرحله باید IMEI 1 یا همان سریال نامبر یک دستگاه خود را وارد کنید. اگر دستگاه دو سیم باشد سامانه سریال دوم را نیز از شما دریافت خواهد کرد.

افزودن سریال از طریق کد دستوری
افزودن سریال از طریق کد دستوری

4. پس از ارسال و تایید با گزینه 1 مراحل با موفقیت ثبت میشود.

افزودن دستگاه
افزودن دستگاه

توجه :

اگر پس از عملیات افزودن دستگاه هر یک از پیامک های هشدار زیر را دریافت کردید :

1. اگر پیامک هشدار انتقال مالکیت برای دستگاه‌های دوسیمکارته را دریافت کردید چون سیمکارت جدید اضافه کردید این پیامک ارسال شده و مشکل خاصی ندارد.

2. اما اگر “پیام انتقال مالکیت با مهلت قطع برای سیم‌کارت دوم” را دریافت کردید لازم است تا از طریق سامانه برای اسلات دوم سیمکارت بهره بردار تعریف کنید که در آموزشی دیگر ارائه میشود.

قوانین بخش نظرات در اندرویدزوم

  1. 1. نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  2. 2. نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  3. 3. نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  4. 4. برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  5. 5. نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  6. 6. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.