آموزش نحوه تنظیم تعداد پست ها و استوری های روزانه اینستاگرام

تنظیم تعداد پست اینستاگرام : اینستاگرام از شبکه های بسیار محبوب این روزها است که دیده شدن در آن می تواند برای بسیاری از افراد تبدیل به دغدغه و چالش شده باشد. با توجه به قابلیت ها و زمینه هایی که اینستاگرام Instagram برای افراد تعبیه کرده است و در اختیار آن ها قرار داده است و همین طور با توجه به استفاده های بسیار متنوعی که می توان از این قابلیت ها به عمل آورد٬ باید بدانید که افراد با هدف های بسیار گوناگونی به فعالیت در این شبکه اجتماعی می پردازند و با قصد های متفاوتی به هدایت فعالیت ها و همچنین روند تولید محتوای خود دست می زنند.

همچنین ببینید : آموزش نوشتن کپشن جذاب برای اینستاگرام

زمانی که شما صاحب یک پیج شخصی هستید که صرفا می خواهید موضوعات مورد علاقه خود را در فضایی به اشتراک بگذارید و برایتان مهم نیست که پیج شما چقدر دیده شود و یا چند فالوئر داشته باشد لازم نیست که نکات زیادی را مدنظر قرار بدهید و یا برای فعالیت در اینستاگرام و چگونگی آن به خودتان سخت بگیرید اما اگر قصد دارید فعالیتی حرفه ای و همین طور بیزینسی داشته باشید لازم است که به نکات بسیار متنوع و متعددی توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین این نکات تعداد پست ها و استوری هایی است که به واسطه پیج خود در بازه های زمانی مختلف منتشر می کنید. در ادامه این متن قصد داریم به ارائه توضیحاتی در این خصوص و ملاک هایی که بایستی مورد توجه قرار بگیرند٬ بپردازیم.

استوری روزانه اینستاگرام
استوری روزانه اینستاگراماستوری روزانه اینستاگرام

محتوا گذاری موفق چه ویژگی هایی دارد؟

نکته ای که مهم است قبل از هرچیز به آن توجه کنید این است که هر پست و استوری که شما منتشر می کنید با توجه به پیامد ها و همین طور نتایجی که به دست می آورند می توانند به رتبه بندی و موفقیت پیج شما کمک کنند در واقع مهم نیست که شما چند پست دارید و یا چه تعداد استوری منتشر می کنید بلکه مهم ترین نکته اینجاست که شما چه بازخورد هایی را برای مطالب نشر داده خود به دست می آورید.

مهم است که شما دقت داشته باشید که پست های شما چه تعداد لایک و کامنت می گیرند و یا چند بار ذخیره می شوند و یا مجددا از سوی کاربران به اشتراک گذاشته می شوند٬ هرچه تعداد بالا تری از این دست بازخورد ها را به دست بیاورید آنگاه معتبر تر و محبوب تر شناخته می شوید و می توانید شانس بیشتری برای بیشتر دیده شدن داشته باشید. دو نکته مهمی که لازم است شما برای فرایند پست گذاری خود بدون توجه به جزئیات در هر حالتی مورد توجه قرار داده و به آن ها بپردازید به شرح زیر است:

تعداد استوری روزانه اینستاگرام
تعداد استوری روزانه اینستاگرام

نظم و پایبندی

در اینستاگرام و برای موفق شدن در این دنیا چیزی که شما بیش از هر چیزی به آن نیاز خواهید داشت دیده شدن و در یاد ماندن از میان میلیون های پیج فعال است. کاربر بایستی پیج شما را به یاد داشته باشد و نسبت به دنبال کردن آن حساس و پیگیر باشد از این رو بسیار مهم است که شما تلاش کنید تا برند سازی انجام دهید.

برند سازی به این گونه است که شما نکته ها و کلید هایی ایجاد می کنید که کاربر به واسطه آن ها می تواند شما را به یاد بیاورد و از سوی دیگر مواجه شدن با این نکات می توانند برند یا پیج شما را تصویر سازی کند. یکی از روش های موفق برند سازی٬ یادآوری زمانی است. در صورتی که شما همواره در روز های مشخصی پست گذاری و یا استوری گذاشتن را انجام بدهید به مرور زمان و با تداوم در این کار ٬مخاطب شما عادت می کند تا در روز های مربوطه به دنبال محتوای شما بگردد و حتی پیج شما را در روز های خاصی به شکل ویژه مشاهده کند تا محتوای شما را از دست ندهد.

تعداد پست های استوری اینستاگرام و یوتیوب
تعداد پست های استوری اینستاگرام و یوتیوب

سعی کنید روز های مشخصی از هفته را برای اجرای فرایند پست گذاری انتخاب کنید و حتی اگر بتوانید پست های خود و یا استوری های خود را در ساعات مشخصی انتشار دهید٬ می توانید موفقیت بیشتری را در طی فرایند برند سازی و تاثیر گذاری برروی مخاطب به دست بیاورید.

همچنین ببینید : ترفند اینستاگرام : 6 ترفند در نوشتن بیو اینستاگرام + توضیحات کامل

تنظیم تعداد پست اینستاگرام با مخاطب شناسی

یکی از مسائل مهمی که می تواند به شما بینشی برای انجام سایر فعالیت های پیجتان بدهد٬ شناختن مخاطب هایتان است. شما بایستی تلاش کنید تا گروه سنی مخاطبان خود را شناسایی کنید و ببینید که آن ها نسبت به پست های شما در شرایط مختلف چه واکنشی نشان می دهند. در حقیقت رسیدن به عدد طلایی انتشار پست و استوری همواره با کمک آزمون و خطا و بررسی نظرات حداکثری کاربران و دنبال کنندگان پیج شما مشخص می شود و هیچ راه دیگری وجود نخواهد داشت. شما می توانید در این بین برای بررسی هرچه بیشتر و بهتر واکنش ها از ابزار های پیش فرض بررسی اینستاگرام استفاده کنید.

تعداد پست اینستاگرام
تعداد پست اینستاگرام

برای تنظیم تعداد پست اینستاگرام به هر طنابی چنگ نزنید!

یکی از اتفاقاتی که اغلب ادمین ها دچار آن می شوند٬ بارگذاری هر محتوایی برای صرفا فعال بودن است. این اشتباه می تواند پیج شما را به مرز نابودی بکشاند. دقت داشته باشید که مهم نیست چه تعداد محتوایی انتشار می دهید بلکه بسیار مهم تر است که چه جور محتوایی را با چه کیفیتی ارائه می دهید. استفاده از پست ها و محتوا های دنباله دار می تواند از انتخاب های بسیار هوشمندانه برای شما باشد.

دقت داشته باشید که کیفیت محتوای خود را هم از نظر منحصر به فرد بودن و هم از نظر اعتبار و خلاقیت بالا نگه دارید و سعی کنید تا محتوا های خود را با ادیت های انحصاری به اشتراک بگذارید تا بتوانید از وجهی دیگر نیز فرایند برند سازی را که پیش تر به آن اشاره کردیم را اجرا کنید. از به اشتراک گذاری محتوا های تکراری جدا پرهیز کنید و در صورتی که نمی توانید طبق برنامه ای که تنظیم کرده اید محتوا به اشتراک بگذارید به جای انتشار محتوای بی کیفیت از اطلاع رسانی ها به مخاطبانتان استفاده کنید تا هم اعتبار خود را از دست ندهید و هم کیفیت محتوای خود را پایین نیاورید.

برای تنظیم تعداد پست اینستاگرام به هدف خود نگاه کنید

همان طور که گفتیم مشخص کردن تعداد به اشتراک گذاری پست ها و سایر محتوا ها از طریق پیج ها کاملا با توجه به هر پیج متفاوت است. یکی از عوامل تاثیر گذار تعامل و سلیقه مخاطبان هر پیج بود و یکی دیگر از این ملاک های تعیین کننده ٬هدف و موضوع پیج است. بسیاری از پیج ها با این هدف ایجاد می شوند که رویداد ها و یا مسائل مختلف را پوشش خبری بدهند. در صورتی که شما صاحب این دست از پیج ها هستید باید تعداد پست ها و محتوا های روزانه خود را با توجه به اتفاقات رخ داده و همین طور اخبار موجود تنظیم کنید و سعی کنید تا جایی که می شود با استفاده از تمامی قابلیت های در دسترس اینستاگرام رویداد ها را پوشش بدهید.

تعداد پست اینستاگرام
تعداد پست اینستاگرام

در چنین حالتی مخاطب انتظار دارد که اخباری کامل و با جزئیات از شما دریافت کند و حتی اگر تعداد پست ها یا استوری های شما در یک روز بیش از حد شود باز هم پیگیری و تعامل خود را با شما حفظ می کند. برای پیج هایی که با اهداف تبلیغاتی و یا سرگرمی و یا آموزشی فعالیت می کنند اما چنین نکاتی صدق نمی کند و آن ها بایستی همواره ملاک های متفاوت گفته شده را مدنظر قرار دهند و زیاده روی نکنند.

با موج ها همراه شوید

همواره در تقویم ها روز های خاصی وجود دارند که افراد نسبت به آن ها واکنش نشان می دهند و نسبت به محتوا های مربوط به آن ها واکنش نشان می دهند. روز هایی مانند روز معلم٬ ولنتاین و سایر مناسبت های این چنینی موج هایی را در فضای مجازی به وجود می آورند که لازم است شما نیز همراهی خود را با آن حفظ کنید. بهتر است برای مناسبت های مختلف با توجه به موضوع پیج خود و با به کار گیری خلاقیت خود پست ها و محتوا هایی هماهنگ را تولید کنید. خاطب شما در چنین مناسبت هایی خود به دنبال محتوا های مربوطه می گردد و در صورتی که شما بتوانید محتوا هایی با کیفیت ایجاد کنید می توانید شانس دیده شدن خود و همچنین شانس پیدا کردن دنبال کنندگان جدید برای خود را بالا ببرید.

تعداد پست یوتیوب و اینستاگرام
تعداد پست یوتیوب و اینستاگرام

اعداد طلایی اما نا مطمئن تاثیر گذارند در تنظیم تعداد پست اینستاگرام

با وجود اینکه تعداد پست ها و استوری های منتشر شده روزانه یک معیار کاملا شخصی است با این وجود یکسری اعداد طلایی و همچنین توصیه های جامع وجود دارد. طبق بررسی های انجام شده انتشار ۱ الی ۲ پست به شکل روزانه می تواند آماری بی خطر و موفقیت آمیز برای شما باشد. بدین معنی که شما می توانید با حفظ این عدد ضمن فعال بودن٬ مخاطب خود را خسته نکنید البته این عدد با توجه به ویژگی های فعالیت شما می تواند متغیر باشد و مقداری ۱۰۰٪ ای نخواهد بود. نکته دیگری که توصیه می شود مدنظر قرار دهید انتشار روزانه حداقل ۲ الی ۳ استوری است. استوری ها می توانند بدون اینکه مخاطب را خسته کنند توجه آن ها را جلب کنند و بهتر از پست ها می توانند برای شما بازخورد جمع کنند و یا دیده شوند.

همچنین ببینید : آیا اینستاگرام من هک شده است ؟ | آگاهی از هک شدن اینستاگرام

شکار اوقات فراغت

یکی از نکات بسیار مهمی که وجود دارد و به نوعی می تواند زیر مجموعه مخاطب شناسی قرار بگیرد٬ تشخیص زمان و روز های آزاد مخاطبانتان است. بالطبع افراد در اوقاتی که استراحت می کنند و یا کار خاصی انجام نمی دهند دقت و زمان بیشتری را صرف اینستا گردی های خود می کنند و در این زمان ه انتشار پست و استوری از سوی شما می تواند بسیار موفق عمل کند. به طور معمول آخری هفته ها و یا ساعات پایانی روز٬ از زمان هایی هستند که کاربران توجه بیشتری به فضای مجازی نشان می دهند و استفاده از این زمان ها برای بارگذاری پست ها و استوری هایتان در تعداد بیشتر می تواند نتایج بهتری را برای شما به دست بیاورد.

تنظیم تعداد پست ها و استوری های
تنظیم تعداد پست ها و استوری های

در پایان…

همان طور که بار ها به این نکته اشاره کردیم٬ بررسی و تنظیم دقیق میزان انتشار محتوا از طریق اینستاگرام٬ کاری دشوار و غیر ممکن است چرا که با توجه به وضعیت هر شخص معیار های بسیار مختلفی برای انتشار محتوا وجود دارد. لازم است که شما با توجه به موضوع پیجتان و حوزه ای که در آن فعالیت می کنید و همین طور با توجه به اکثریت مخاطبانتان و تعاملات و بازخورد هایی که ثبت می کنید٬ مشخص کنید که چه فرایند و کمیت محتوا گذاری می تواند برای شما موثر عمل کند. این روز ها بسیار از افراد به عنوان ادمین های اینستاگرامی فعالیت می کنند که به شکل تخصصی می توانند این تحلیل ها را با توجه به وضعیت و موقعیت شما انجام دهند.

مقاله پیشنهادی بعدی : ایده ها و روش های درآمد زایی از اینستاگرام

جمع امتیازها: 0 میانگین: 0

همینطور بررسی کنید

آموزش جدید ترین روش های افزایش و جذب فالوور اینستاگرام

جذب فالوور اینستاگرام: یکی از پررنگ ترین دغدغه کاربران اینستاگرام instagram افزایش فالوور است. چراکه …

قوانین بخش نظرات در اندرویدزوم

  1. 1. نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  2. 2. نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  3. 3. نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  4. 4. برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  5. 5. نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  6. 6. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *