افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام یکی از مباحث مهم بازاریابی شبکه های اجتماعی است که بدون آگاهی های لازم می تواند به چالشی تامل برانگیز برای صاحبان کسب و کار تبدیل شود. در این مطلب به راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام می پردازیم.

چه شیوه هایی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد که می تواند متناسب با هر نوع کسب و کاری باشد؟

آموزش تخصصی شبکه های اجتماعی

بیشتر افرادی که تا به حال فعالیتی در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی نداشته اند تصور می کنند که استفاده از شبکه های اجتماعی برای توسعه کسب و کار آسان خواهد بود. با این حال ، این نگرش معمولاً هنگامی تغییر می کند که بازاریابی شبکه های اجتماعی را امتحان می کنند و خواهند فهمید که جذب فالوور تا چقدر می تواند دشوار و البته طاقت فرسا باشد.

اگر مهارت بازاریابی اینستاگرام دارید و یا سال ها در راه اندازی اکانت های شبکه های اجتماعی شرکت خود زمان صرف کرده اید ، می توانید از این مهارت ها برای کسب درآمد از سایر شرکت ها استفاده می کنید. چیزی در حدود 80 درصد مشاغل در سال 2021 از اینستاگرام استفاده خواهند کرد که طبیعتا این تعداد از کسب و کار به مرور زمان بیشتر هم خواهد شد و به سمت 100 درصد میل خوهد کرد !

دیجیتال مارکتینگ محصولات در اینستاگرام

دیجیتال مارکتینگ محصولات کسب و کار خود در اینستاگرام روش یک روش عالی برای ایجاد آگاهی بیشتر از کسب و کار شما خواهد بود. با استفاده از قدرت دیجیتال مارکتینگ می توانید توجه افراد بیشتری را به سمت کسب و کار خود جلب کنید و آن ها را به مشتری های دائمی خود تبدیل کنید.

به طور کلی برای داشتن دیجیتال مارکتینگ کارساز باید محتوای تولیدی شما کیفیت بالایی داشته باشد تا کاربرانی هم که تمایل و یا نیازی به خرید محصول ندارند پیج اینستاگرامی شما را آنفالوو نکنند ، بنابراین با داشتن فالوورهای قبلی می توانید مخاطبان جدیدی جذب کنید. برای جذب مخاطبان اینستاگرام باید از خلاقیت خود در تولید محتوا استفاده کنید .

پست های تبلیغاتی و اسپانسری در اینستاگرام

یک برند به شما پول می دهد تا یک محتوای تبلیغاتی برای آنها در قالب های مختلف پست و یا استوری ایجاد کنید و آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. با این اوصاف باید توجه ویژه ایی به حوزه کاری خود و اسپانسرها داشته باشید تا با نارضایتی کاربران خود روبرو نشوید. برای مثال اگر پیشنهاد تبلیغ برای یک نرم افزار را دارید اما پیج شما در حوزه ورزش فعالیت می کند ، پست شما جذابیت چندانی برای مخاطبان نخواهد داشت .

به طور خلاصه ، شناخت مخاطبان بسیار مهم به شمار می آید.

اصول فروش محصولات در اینستاگرام

افزایش فالوور و فروش محصولات با خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور واقعی اینستاگرام و همچنین خرید لایک اینستاگرام از مهمترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ و یا بازاریابی محصولات در اینستاگرام محسوب می شود. ورژن و نسخه های مختلفی از الگوریتم های اینستاگرام ارائه شدند اما این الگوریتم معمولا به دنبال پیج هایی است که تعداد فالوور و لایک اینستاگرام بیشتری دارند. علاوه بر لایک و تعداد فالوور عامل های دیگری هم در افزایش فروش محصولات در اینستاگرام دخیل هستند اما معمولا لایک و تعداد فالوور نسبت به سایر عوامل از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

ارتباط با مخاطبان خود را تا حد ممکن حفظ و گسترش دهید

برای حفظ تعداد فالوورهای خود و جلوگیری از آنفالووهای پی در پی کاربران باید به تعامل خود با کاربران توجه داشته باشید ، برای مثال می توانید کاتالوگی از خدمات خود را ارائه کنید و نظر فالوورهای خود را جویا شوید. به طور کلی باید سعی کنید مدتی از زمان خود را برای ارتباط و تعامل بیشتر با مخاطبان و فالوورهای خود در شبکه های اجتماعی اختصاص دهید و حتی به دایرکت های خود در اینستاگرام پاسخ دهید تا بتوانید شاهد پیشرفت کسب و کار خود و همچنین درامد بیشتر در این پلتفرم ها باشید .

تولید محتوای با کیفیت فراموش نشود !

تولید محتوای با کیفیت می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی باشد که از جمله آن ها می توان به حتی نوع فونت مورد نظر هم اشاره کرد. اگر به سالهای ابتدایی اینستاگرام برگردیم ، افزایش دنبال کنندگان با تصاویر بی کیفیت و تولید محتوای پراکنده بسیار آسان تر بود. اما امروزه ، الگوریتم اینستاگرام به یک ثبات اساسی رسیده است و شما باید بتوانید به طور مرتب محتوایی تولید کنید که مخاطب شما با آن درگیر می شود .

الگوریتم اینستاگرام به راحتی می تواند بازخوردهای مثبت از پیج شما را دریافت کند و همین موضوع باعث می شود که پست های پیج های شما در رتبه بهتری در اکسپلور قرار بگیرد. اگر زمان و وقت کافی برای تولید محتوا ندارید می توانید از شرکت های مختلفی که خدمات تولید محتوا ارائه می کنند استفاده کنید که معمولا از افراد خلاق و حرفه ایی باری تولید محتوای پیج های اینستاگرامی استفاده می کنند. علاوه بر محتوا باید به هشتگ ها و کمیت آن ها هم توجه داشته باشید چراکه هشتگ زیادی تاثیر مثبتی نخواهد داشت و استفاده نکردن از هشتگ هم می تواند روند پیشرفت شما را کندتر کند.

تلگرام و یوتوب و کسب و کارها

تلگرام امروزه علاوه بر اینکه به عنوان یک پیام رسان شناخته می شود می توان آن را شبکه اجتماعی هم دانست چرا که گروه ها و کانال های مختلف محتوا تولید می کنند و آن را با سایر افراد به اشتراک می گذارند. کانال های یوتیوب بستری عالی برای نمایش محصولات و یا تبلیغات آن ها هستند. علاوه بر آن با افزایش بازدیدهای ویدیوهای کانال یوتیوب خود به درآمد برسید و با نمایش تبلیغات در بین ویدیوهای خود به درآمدهای بالایی دست یابید .

کلاب هاوس : دعوت نامه ایی برای توسعه کسب و کار

وقتی برای اولین بار وارد یک اتاق می شوید ، به طور خودکار شنونده خواهید شد ، به این معنی که میکروفن شما روشن نیست یا در دسترس نیست ،  مگر اینکه دست خود را بلند کنید (با ضربه زدن روی نماد در قسمت پایین) و یک ناظم (یکی از افرادی که دارای نشان سبز هستند) شما را به بحث دعوت می کند. در عین حال سخنرانان افرادی هستند که در صحنه هستند و اجازه صحبت دارند اما مجری نیستند. هرکسی می تواند یک اتاق را راه اندازی کند و به این ترتیب می توانید با دوستان خود به راحتی مکالمه های گروهی داشته باشید.

درحالی که تعداد زیادی از کاربران از کلاب هاوس استفاده می کنند می توان از آن برای توسعه کسب و کار هم استفاده کرد. با خرید فالوور کلاب هاوس می توانید جامعه بزرگی از کاربران برای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ خود داشته باشید.

فیسبوک و مزایای استفاده از تبلیغات آن

اگر قصد دارید در فیسبوک به عنوان یک کسب و کار فعالیت کنید می توانید از تبلیغات فیسبوک هم بهره مند شوید. تبلیغات اینستاگرام از الگوریتم های تبلیغات فیسبوک استفاده می کنند و برای بهره مندی از تبلیغات اینستاگرام ابتدا باید اکانت فیسبوک داشته باشید که می توانید با این تبلیغات کمک زیادی به توسعه و رشد کسب و کار آنلاین خود کنید . از مهمترین مزایای تبلیغات فیسبوک می توان به قابلیت ها و ویژگی های مناسب آن برای انواع تبلیغات اشاره کرد که تبلیغات را برای بسیاری از کسب و کارها آسانتر از گذشته کرده است.

جمع امتیازها: 1 میانگین: 5

همینطور بررسی کنید

مقایسه گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 (Z Flip 3) و گلکسی زد فول د3 (Z Fold 3)

بیش از سه سال است که کمپانی سامسونگ تلاش می‌کند تا خط تولید تلفن‌های هوشمند …

قوانین بخش نظرات در اندرویدزوم

  1. 1. نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  2. 2. نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  3. 3. نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  4. 4. برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  5. 5. نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  6. 6. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *