آموزش دیجیتال مارکتینگ برای افزایش نصب اپلیکیشن

این روزها با توجه به گسترش استفاده از انواع گوشی‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های تولید شده در حوزه‌های گوناگون ضرورت و اهمیت بسیاری پیدا کرده‌اند. به کمک اپلیکیشن‌ها می‌توان قابلیت‌های موجود در تلفن‌های هوشمند را به کار بست و در انواع موضوعات کاری، سرگرمی، تحصیلی و روزمره با کیفیت و سرعت بالاتری عمل نمود. با توجه به این مسئله فعالیت در خصوص طراحی و ساخت اپلیکیشن‌های جدید می‌تواند حرفه‌ای پول ساز و آینده نگرانه برای شما باشد. نکته‌ای که در این بخش وجود دارد این است که تعدد اپلیکیشن‌های موجود و همچنین افزایش افرادی که در این حوزه مشغول هستند باعث شده تا رقابت سنگینی وجود داشته باشد. شما برای اینکه بتوانید اپلیکیشنی را که طراحی نموده‌اید به خوبی عرضه نموده و توجه را جلب کنید، راه به نسبت سخت و طولانی را در پیش خواهید داشت که نیازمند کیفیت، نوآوری و سیاست‌های تبلیغاتی است. در ادامه این متن قصد داریم تا نمونه‌هایی از ترفندهای افزایش نصب و دیده شدن اپلیکیشن را به شما یادآور شویم.

آموزش دیجیتال مارکتینگ – کلیک کنید

اولین گام مهم

پیش از اینکه به دنبال این باشید که چگونه اپلیکیشن طراحی شده خود را به موفقیت برسانید بایستی به کیفیت ساخت و پرورش ایده توجه کنید. همانطور که می‌دانید امروزه افراد با توجه به گسترش تکنولوژی و افزایش اهمیت آن در سایر ابعاد زندگی خود، بیش از پیش با ابزارهای هوشمند و اپلیکیشن‌ها آشنا شده‌اند و هوش و اطلاعات زیادی در خصوص بررسی به خرج می‌دهند. با توجه به این مسئله اهمیت کیفیت برنامه شما افزایش پیدا می‌کند. باید بدانید که مخاطبان شما به شکلی ریز بینانه عمل می‌کنند و محصول شما را با سایر نمونه‌های موجود در بازار بررسی می‌نمایند از این رو شما بایستی با دیدی باز و آگاهانه جزئیات برنامه خود و قابلیت‌های موجود در آن را طراحی نمایید تا بتوانید به خوبی از پس سنجش‌های سخت گیرانه افراد بربیایید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ
آموزش دیجیتال مارکتینگ

دقت کنید که گوشی‌های هوشمند باعث افزایش اهمیت جذابیت‌های بصری نیز شده‌اند. این نکته بدین معنی است که شما بایستی کیفیت محصول خود را در تمامی ابعاد گسترش دهید. پیش از اینکه کار تولید خود را شروع نمایید به دقت مخاطبان هدف خود و سلیقه آنها را شناسایی نموده و سپس فعالیت رقبای احتمالی خود را بررسی نمایید. محصول نهایی شما باید علاوه بر اینکه هماهنگ با نیاز و سلیقه مخاطبان طراحی شده است حداقل چندین درجه از محصولات معمول جلوتر و کامل‌تر باشد در غیر این صورت نباید انتظار موفقیت چشمگیری را داشته باشید.

با در نظر گرفتن این نکات و پیاده سازی آنها شما زمینه‌های لازم برای موفقیت خود را فراهم ساخته‌اید و حال نوبت آن است که با سپری کردن دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش مدیریت تبلیغ و برند، آموزش طرحی لوگو، آموزش سئو و مواردی از این دست رشد و پیشرفت اپلیکیشن خود را حتمی سازید. در طی این مسیر بایستی به اندازه کافی صبور باشید و همواره اطلاعات و خدمات خود را به روز نگه دارید.

تأثیر اولیه

خوب است بدانید که یکی از مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند به شما برا جذب هر چه بیشتر مخاطبان کمک کند و آنها را برای آشنایی بیشتر با شما ترغیب نماید، تأثیر اولیه اپلیکیشن شما است. مهم است که ظاهر اپلیکیشن شما بتواند از میان هزاران برنامه دیگری که درون انواع اپ استورها قرار دارند، توجه‌ها را به سمت خود معطوف سازد و باعث شود تا مخاطبان روی آن کلیک کرده و اطلاعات بیشتری را به دست بیاورند. می‌توان گفت که ظاهر اولیه و مواردی مانند نام برنامه، آیکون‌ و تصاویر نشان دهنده محیط برنامه از اولین آیتم‌هایی هستند که روی افزایش تعداد دانلود نصب برنامه تأثیر می‌گذارند. سایر ویژگی‌های اساسی مانند کیفیت و خلاقیت کاربری پس از این تأثیرات خود را نشان خواهند داد. برای اینکه بتوانید تأثیر اولیه مثبتی ایجاد نمایید خوب است که به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • نام مناسب: انتخاب یک نام مناسب برای اپلیکیشنتان یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین کارها خواهد بود. نام انتخابی شما بایستی چندین ویژگی‌ را به طور هم زمان داشته باشد تا اینکه مناسب و کاربردی عمل نماید. اول از همه نام انتخابیتان بایستی کوتاه باشد. ترکیب چندین کلمه طولانی و مواردی از این قبیل باعث می‌شود نام شما در ذهن مخاطب باقی نماند. مسئله بعدی این است که تلفظ نام انتخابیتان بایستی آسان و خوش آهنگ باشد. در صورتی که نام اپلیکیشن شما خوش آوا باشد، تأثیر بسیار زیادی روی مخاطب خواهد گذاشت و به سادگی در ذهن او ماندگار می‌شود. مسئله نهایی منحصر به فرد بودن نام پیشنهادیتان است. به هیچ عنوان به سراغ نام‌هایی که مشابه آنها وجود دارد، نروید چرا که اعتبار خود را به خطر می‌اندازید. در صورتی که بتوانید نامی مرتبط با موضوع اپلیکیشن انتخاب کنید نیز نتیجه بهتری کسب خواهید کرد.
  • طراحی لوگو: لوگوی برنامه می‌تواند به نوعی معرف ویژگی‌های محیط کاربری برنامه و جذابیت‌های آن باشد. سعی کنید برای طراحی لوگو وقت زیادی صرف کنید و از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید. انواع دوره‌های آموزش طراحی لوگو به شما برای خودکفا شدن در این بخش نیز کمک خواهد کرد. سعی کنید به هنگام انتخاب رنگ و طرح لوگوی خود به گروه مخاطبان هدف و همچنین سلیقه آنها توجه نمایید. استفاده از رنگ‌های تند و هشدار آمیز می‌تواند به جلب توجه هر چه بیشتر مخاطبان منجر شود.
  • بهینه سازی: بهینه سازی جایگاه اپلیکیشن در نتایج جست و جو یکی از اقداماتی است که مخاطبان را تحت تأثیر روانی قرار خواهد داد و به شما برای جلب آسان‌تر اعتماد مخاطبان کمک خواهد کرد. در صورتی که بتوانید اپلیکیشن‌ خود را به صفحات اول اپ استورها وارد سازید و یا جایگاه‌های اول را به هنگام نمایش نتایج جست و جو کسب کنید آنگاه شانس بسیار بالایی برای بیشتر دیده شدن خواهید داشت. برای استفاده از امتیازات این بخش مهم است که به خوبی دوره‌های آموزش سئو را پشت سر گذاشته باشید و به درستی آموخته‌های خود را پیاده سازی نمایید.
آموزش دیجیتال مارکتینگ
آموزش دیجیتال مارکتینگ

شما برای داشتن تأثیر اولیه مناسب راه سختی را در پیش خواهید داشت اما سایت فرادرس در تلاش است تا با ارائه انواع دوره‌های آموزش سئو، آموزش طراحی لوگو، آموزش دیجیتال مارکتینگ و آموزش مدیریت تبلیغ و برند مهارت‌های لازم را به شما علاقه مندان ارائه دهد و به پیشرفت شما در این زمینه کمک نماید.

دوره های آموزش طراحی لوگو در فرادرس – کلیک کنید

انواع روش‌های دیجیتال مارکتینگ برای اپلیکیشن

از گذشته تا به امروز برای گسترش کسب و کار و افزایش شانس دیده شدن، تبلیغات به شیوه‌های گوناگون از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است. امروزه با توجه به دنیای تکنولوژی و هوشمند مهم است که شما تحت آموزش دیجیتال مارکتینگ قرار بگیرید و از روش‌های جدید برای تبلیغات استفاده نمایید. در زیر به نمونه‌هایی از روش‌های افزایش نصب اپلیکیشن به واسطه دیجیتال مارکتینگ اشاره خواهیم نمود.

  • پشتیبانی وب سایت: در صورتی که قصد دارید به شکل جدی اپلیکیشن خود را عرضه نموده و از آن کسب درآمد کنید مهم است که یک وب سایت مناسب به عنوان پشتیبان سایر اپلیکیشن‌های خود داشته باشید. در این وب سایت محتواهایی در خصوص کارکرد و قابلیت‌های اپلیکیشن تولیدی خود قرار دهید و سعی کنید به واسطه تولید محتواهایی با کیفیت در حوزه فعالیت خود، توجه کاربران را به سوی خود جلب نمایید. می‌توانید از وب سایت برای تعامل بیشتر با مخاطبانتان و اعلام اخبار آپدیت محصولاتتان نیز استفاده کنید. در ابتدای کار با گذراندن دوره‌های آموزش سئو تلاش کنید تا سایت خود را به رتبه اول نتایج جست و جو برسانید و سپس از آن به عنوان منبعی برای تبلیغات اپلیکیشن خود استفاده نمایید.
  • صفحه معرفی در اپ استور: پس از اینکه با توجه به محتوای اپلیکیشن خود مناسب‌ترین اپ استورها را برای منتشر نمودن اپلیکیشن خود یافتید نوبت آن است که صفحه معرفی اپلیکیشن را طراحی کنید. توجه داشته باشید که مطالب گفته شده در دوره‌های آموزش سئو در این بخش به شما کمک خواهند کرد. تلاش کنید با به کار گیری کلمات کلیدی و قلمی جذاب به خوبی توضیحات محصول خود را نگارش کنید. توجه داشته باشید که این متن تأثیر به سزایی بر روی بهینه سازی اپلیکیشن شما و جذب مخاطب خواهد داشت. سعی کنید تا در عین ارائه اطلاعات کافی، کنجکاوی مخاطب را نیز حفظ کنید تا مخاطب اقدام به دانلود اپلیکیشن شما نماید.
  • نظرات: همانطور که می‌دانید نظرات ثبت شده توسط سایر کاربران و ستاره‌هایی که اپلیکیشن شما کسب نموده است می‌توانند تأثیر زیادی بر روی جلب اعتماد مخاطبان داشته باشند. سعی کنید تا مخاطبان خود را به ثبت نظرات تشویق کنید و از همه مهم‌تر به واسطه کیفیت خود نظرات مثبت آنها را برای خود کسب نمایید.
  • تبلیغات درون اپلیکیشنی: یکی از اقدامات مناسبی که می‌توانید در دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ نیز با آن آشنا شوید، تبلیغات درون سایر اپلیکیشن‌های محبوب است. تلاش کنید تا اپلیکیشن‌هایی را که فعالیتشان مربوط به موضوع برنامه شما می‌شوند و به اندازه کافی محبوب هستند را شناسایی نموده و اینترو اپلیکیشن خود را به عنوان تبلیغ درون محیط آنها پخش کنید. این عمل ممکن است هزینه بردار باشد اما می‌تواند به افزایش نصب اپلیکیشن شما منجر شود.
آموزش طراحی لوگو
آموزش طراحی لوگو
  • فعالیت مستمر: مهم است که حساسیت خود را نشان دهید. سعی کنید حتماً نسبت به تمامی نظرات ثبت شده ری اکشن نشان دهید. در گام بعدی مهم است که آپدیت‌های منظمی برای اپلکیشن ارائه داده و سعی بر برطرف سازی نواقص آن و طراحی ویژگی‌های جدید در آن داشته باشید. با این کار می‌توانید ضمن راضی نگه داشتن مخاطبان فعلی خود، توجه مخاطبان جدید را نیز به سوی خود جلب نمایید.
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی: انواع شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و… امروزه با محبوبیت بسیار زیادی از سوی مردم مواجه هستند. اگر قصد دارید به خوبی فرایند دیجیتال مارکتینگ را پیش ببرید لازم است که اپلیکیشن خود را در تمامی شبکه‌های اجتماعی محبوب به درستی تبلیغ نمایید. این شیوه از تبلیغات دیجیتال ارزان قیمت خواهد بود و تأثیر بسیاری به همراه خواهد داشت. سعی کنید اینترو جذابی برای اپلیکیشن خود طراحی نموده و از آن به عنوان تبلیغ بهره ببرید.

شما می‌توانید با پیاده سازی تمامی این نکات به افزایش نصب اپلیکیشن خود کمک نمایید. در صورتی که اطلاعات کمی در این بخش دارید خوب است که انواع دوره‌های آموزش سئو، آموزش دیجیتال مارکتینگ و آموزش طراحی لوگو را در سایت فرادرس پشت سر بگذارید تا آمادگی کامل را کسب کنید.

تحلیل رقبا

وضعیت و عملکرد رقبا تنها به هنگام طراحی اصلی برنامه و قابلیت‌های آن مطرح نیست بلکه شما بایستی در تمامی مراحل رقبای خود را بررسی نمایید. بدین واسطه شما می‌توانید از تجربیاتی که آنها در طی زمان و حتی با صرف هزینه و ضرر به دست آورده‌اند، به شکلی رایگان بهره مند شوید. برای تحلیل رفتار رقبایتان بایستی ابعاد بسیاری را مورد بررسی قرار دهید. از جمله مواردی که خوب است به آن اهمیت دهید می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • صقحات معرفی: پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم که بهینه سازی صفحه معرفی بازی تأثیر قوی بر روی افزایش توجه مخاطب خواهد گذاشت. شما برای دست یافتن به این نتیجه نیاز به شناسایی کلمات کلیدی مناسب، تراکم مناسب کلمات کلیدی، ساختارهای مناسب متن و مواردی از این دست خواهید داشت. با مطالعه صفحه معرفی رقبای خود و مقایسه آنها با یکدیگر می‌توانید به سادگی تمامی این موارد را شناسایی نمایید و به نفع خود استفاده کنید.
آموزش سئو
آموزش سئو
  • بخش نظرات: اگر در ابتدای کار نمی‌دانید که چطور بایستی از رقبای خود بهتر باشید لازم است که به خوبی بخش نظرات آنها را مطالعه کنید. در این بخش مشکلات و ایده‌های کاربران وجود دارد که شما با بررسی دقیق آنها می‌توانید نقشه کلی اپلیکیشن خود را به نحوی کارآمدتر طراحی نموده و آن را پرورش دهید.
  • همکاری: گاهی اوقات شما می‌توانید با رقبای خود همکاری کنید. اگر به خوبی نقاط ضعف رقبای خود را شناسایی نموده و ایده‌ای کارآمد برای برطرف سازی آنها در دست داشته باشید، به سادگی می‌توانید با رقیب خود همکار شده و مسیر پیشرفت را برای خود هموار سازید.

آموزش سئو – کلیک کنید

جمع بندی آموزش دیجیتال مارکتینگ برای افزایش نصب اپلیکیشن

افزایش نصب اپلیکیشن از کارهایی است که با پیاده سازی انرژی و مهارت بسیار زیاد در سایر بخش‌های طراحی، تولید، عرضه وو تبلیغات میسر می‌شود. مجموعه فرادرس در تلاش است تا با ارائه دوره‌های آموزش سئو، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش طراحی لوگو و… شما را برای موفقیت در تمامی این مراحل یاری سازد. شما خواهید توانست با توجه به حوزه مورد نیاز خود، آموزش‌های حرفه‌ای و روان را از این مجموعه دریافت کنید. سایت فرادرس به کمک متخصصین رشته‌های مختلف امکان آموزش آنلاین و با کیفیت را در تمامی حوزه‌ها فراهم کرده است.

جمع امتیازها: 1 میانگین: 5

همینطور بررسی کنید

همه چیز درباره نرم افزار داروخانه رایگان

با توجه به پیشرفتی که فضای مجازی و رسانه‌های آنلاین داشته‌اند، امروزه افراد ترجیح می‌دهند …

قوانین بخش نظرات در اندرویدزوم

  1. 1. نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  2. 2. نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  3. 3. نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  4. 4. برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  5. 5. نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  6. 6. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *