دانلود TickTick 6.1.5.1 – اپلیکیشن مدیریت زمان و کارهای روزانه به اندروید

پیدا کردن یک برنامه کاری که برای مدیریت انجام امور شما مناسب باشد بسیار مهم است. برنامه های زیادی در زمینه سازماندهی کار های روزانه و برنامه ریزی شخصی وجود دارند که هرکدام ویزگی های خاص خود را دارند. برنامه TickTick تیک تیک یکی از برترین برنامه های مدیریت امور و برنامه ریزی روزانه است که در تمامی پلتفرم ها بصورت اپلیکیشن یا وب سایت در دسترس است. اگر از دسته افرادی هستید که برنامه روزانه خود را فراموش می کنید و یا برای مدیریت بهتر امور خود و نظم دادن به آن ها نیازمند به یک دستیار اپلیکیشنی هستید TickTick بهترین پیشنهاد برای شماست. در ادامه TickTick را بصورت کامل برسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

TickTick
TickTick

درباره TickTick

TickTick که توسط Appest Inc. طراحی و تولید شده است یک برنامه کاری مشترک و چند پلتفرمی است که دارای ویژگی های بسیار کاربردی برای انجام امور و زمان بندی کار ها است. برای مثال می‌توانید نماهای کاری سفارشی ایجاد کنید و یک صندوق برای یادداشت هر چیزی که به ذهنتان می‌رسد داشته باشید. به طور کلی، TickTick برنامه کاملی برای برنامه ریزی روزانه شماست اما نسخه رایگان آن محدودیت های زیادی دارد که ارزش استفاده طولانی مدت را دارد. فضای رایگان آن امکانات بسیار زیادی دارد که در نسخه های رایگان بسیاری از برنامه ها مانند ToDo و … وجود ندارد. همچنین اگر TickTick کاملاً نیازهای شما را برآورده نمی کند، یکی از دو انتخاب ویرایشگر ما را امتحان کنید: Todoist Premium یا Asana.

همچنین دانلود کنید: دانلود Quality Time – My Digital Diet 2.18.2 – کنترل زمان استفاده از گوشی

دسترسی در همه جا

TickTick بر روی پلتفرم های مختلف در دسترس است. یک نسخه تحت وب وجود دارد که می توانید از هر مرورگری به آن دسترسی داشته باشید. این برنامه با پلتفرم های iOS و Android و همچنین با Apple Watch و Android Wear. TickTick سازگاری کامل دارد. از طرفی دارای یک برنامه مخصوص گوگل کروم، افزونه های مرورگر برای کروم و فایرفاکس و همچنین یک برنامه مک دارد.

نسخه رایگان محدودیت‌های سخت‌تر و امکانات کمتری نسبت به حساب پولی دارد. به طور عجیبی، نسخه پولی دارای محدودیت هایی نیز می باشد، مانند تعداد کارها و لیست هایی که می توانید ایجاد کنید.

رابط برنامه TickTick

شروع با TickTick

می توانید یک حساب TickTick با آدرس ایمیل و رمز عبور یا با احراز هویت با استفاده از Google، Facebook یا Twitter ایجاد کنید. اولین باری که وارد برنامه می‌شوید، چند اعلان می بینید که کل برنامه را برای شما توضیح خواهند دارد و از شما میخواهد چند کار را به عنوان نمونه انجام دهید تا با تمام بخش های آن آشنا شوید.

برسی صفحه اصلی TickTick

رابطه کاربری برای شروع کاملا عالی و استاندارد است. در سمت چپ، یک صفحه پیمایش وجود دارد که در آن شما انتخاب می‌کنید کدام لیست وظایف یا مجموعه‌ای از وظایف فیلتر شده را ببینید. در وسط صفحه وظایف شما که تعریف شده است قرار دارد. سمت راست ترین پنجره جزئیات اضافی هر کاری را که انتخاب می کنید نشان می دهد.

TickTick
TickTick

پروژه گروهی با TickTick

در منوی سمت چپ می توانید لیست هایی برای خود و افراد پروژه خود ایجاد کنید و افراد دیگر را به پروژه خود دعوت کنید. می توانید پروژه ها را در پوشه ها برای شخص های متفاوت قرار دهید. به عنوان مثال، من یک پوشه به نام Home راه اندازی کردم و در داخل آن لیست هایی به نام های Personal، Household، Weekend Projects و Someday ایجاد کردم.

از نظر همکاری، می‌توانید فهرست‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید و وقتی این کار را انجام دادید می‌توانید وظایفی را به آن شخص اختصاص دهید یا از او بخواهید که به شما کار اختصاص دهد. شخص دیگر همچنین می تواند وظایف جدیدی را به لیست مشترک اضافه کند. شرکت های زیادی امرو کارمندان خود را با تیک تیک میگذرانند و با این اپلیکیشن وظایف کارمندان خود را مدیریت می کنند. هنگامی که یک همکار به لیست مشترک می پیوندد یا فعالیت دیگری انجام می دهد TickTick با یک اعلان به شما اطلاع می دهد.

ویژگی های nagement

TickTick لیست طولانی از ویژگی‌ها برای مدیریت وظایف دارد. هر کار می تواند تاریخ انجام، واگذارنده، برچسب ها و رتبه بندی اولویت و … داشته باشد. شما می توانید یک کار را تکرار کنید، و می توانید هر کاری را تکرار شونده بصورت روزانه، هفتگی و … تنظیم کنید.

امکانات هر کار

این برنامه می‌تواند تاریخ‌های زبان طبیعی را تجزیه و تحلیل کند، بنابراین اگر «امروز»، «فردا» یا برخی از روزهای هفته را در قسمت وظیفه تایپ کنید، TickTick متوجه می‌شود که منظور شما چه روزی است و آن را به عنوان سررسید اضافه می‌کند. قبل از هر تگ یک نماد # قرار دهید، و می توانید آنها را در قسمت وظیفه خود نیز تایپ کنید تا TickTick آنها را در صورت لزوم اضافه می کند. با این حال، هیچ میانبر فشاری برای افزودن یک گیرنده وجود ندارد، کاری که اپلیکیشن Todoist می تواند انجام دهد.

صندوق ورودی TickTick

TickTick با یک صندوق ورودی همراه است که یکی از امکانات پیش‌فرض آن به شمار می آید. وقتی کارهای جدید در ذهن شما مرور می‌شوند می توانید آن‌ها را سریعا یادداشت کنید و بعداً می‌توانید همه چیزهایی را که در صندوق ورودی جمع‌آوری شده است را مرتب کنید. همچنین می توانید به آن ها جزئیات بیشتری اضافه کنید یا آن‌ها را در فهرست وظایف خود قرار دهید.

TickTick
TickTick

ویژگی های اضافی TickTick

افزودن عادت

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد در TickTick، امکان افزودن عادات است. برای استفاده از ویژگی عادت‌ها، بایستی عادتی را که می‌خواهید اتخاذ کنید از فهرست انتخاب کنید یا عادت خود را اضافه کنید مانند ورزش یا نماز خواندن یا هر چیز دیگری. در اپلیکیشن تیک تیک می‌توانید تمام عادت‌هایی را که در صفحه شخصی خود اضافه کرده‌اید مشاهده کنید و آنها در لیستی از کارهایی که امروز قرار است انجام دهید مشاهده کنید.

عادات خود را در روزهایی که آنها را انجام می دهید تقسیم بندی کنید درست مثل این که آنها یک کار هستند و شما باید انجام دهید. این ویژگی یکی از بهترین ویژگی هایی بود که میان اپلیکیشن های مدیریت زمان و مدیریت کار می بینم و برای بسیاری از افراد مهم است.

هشدار انجام امور

یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه منظم، هشدار روزانه اختیاری، یا خلاصه‌ای از تمام وظایفی است که امروز سر موعد مقرر و سررسید باید انجام دهید. زمانی از روز را انتخاب کنید تا اپلیکیشن آلارم ها و هشدار های مورد نیاز شما را ارسال کند.

★ امکانات کلیدی:

● همگام‌سازی کارها بین تمام دستگاه‌ها
● تنظیم آسان کارهای تکرارشونده
● ساخت چک‌لیست
● هم‌رسانی فهرست‌ها با دیگران
● افزودن کارها به‌وسیله ایمیل
● آپلود پیوست‌
● یکپارچه شدن با تقویم
● دسته‌بندی کارها با برچسب
● ابزارک برای دسترسی آسان

★ عملکردهای بیشتر برای کمک به تمرکز شما و بهبود بهره‌وری:

● یادآور زمانی و مکانی
● چهار سطح اولویت بندی
● گزینه‌های مرتب‌سازی مختلف
● افزودن یادداشت و توضیحات به کارها
● ویرایش گروهی کارها
● جستجوی سریع بین کار‌ها
● افزودن کارها توسط فرمان صوتی گوگل

★ امکانات مهم نسخه ویژه:

● فهرست‌ها و کارهای بیشتر (299 فهرست، 999 کار در هر فهرست، 199 زیر کار در هر کار)
● افزودن 5 یادآور به هر کار
● هم‌رسانی فهرست با حداکثر 19 نفر برای همکاری بهتر در پروژه‌ها
● آپلود تا 99 پیوست در روز
● اشتراک در تقویم‌های مختلف

دانلود TickTick – اپلیکیشن مدیریت زمان و کارهای روزانه به اندروید

اپلیکیشن TickTick تیک تیک یکی از برترین اپلیکیشن های مدیریت زمان و مدیریت امور روزانه است که قابلیت های بسیار زیادی دارد. اگر از جمله افرادی هستید که نیاز به یک یادآور برای انجام امور خود دارید و یا نیاز دارید امور خود را یاداشت کنید تا فراموش نکنید TickTick یکی از بهترین پیشنهادات ما برای شماست. همچنین TickTick برای تخصیص کار به سایر افراد نیز کارآمد است و می توانید از آن استفاده کنید. تیک تیک قابلیت های بسیار زیادی برای انجام امور شما ارائه داده است که تنها کافیست آن را نصب کنید.

همچنین دانلود کنید: دانلود Blue Mail – Email Mailbox – برنامه مدیریت ایمیل “بلو میل” برای اندروید

قوانین بخش نظرات در اندرویدزوم

  1. 1. نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  2. 2. نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  3. 3. نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  4. 4. برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  5. 5. نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  6. 6. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.