مهم ترین حوزه های کاربرد ChatGPT

مهم ترین حوزه های کاربرد ChatGPT – معرفی ۱۰ اثر اساسی چت جی پی تی

اگر شما نیز اخبار مربوط به گسترش کاربرد هوش مصنوعی و پیشرفت‌هایی که در زمینه ابزارهای هوش مصنوعی صورت می‌گیرد را دنبال کنید؛ قطعاً با چت جی پی تی آشنا هستید. در واقع نسخه جدید این ابزار که در سال ۲۰۲۲ به کاربران ارائه شد، مخالفان و موافقان هوش مصنوعی را به شدت تحت تأثیر قرار داد. هوش مصنوعی استفاده شده در چت جی پی تی که بر اساس الگوریتم‌های بسیار پیشرفته فعالیت می‌کند، توانسته است بازدهی بسیار مطلوبی را نشان دهد؛ به نحوی که بسیار از کاربران آینده دنیای دیجیتال را در سیطره کامل ابزارهای هوش مصنوعی نظیر ChatGPT می‌دانند. در این میان، صنایع بسیاری نیز متأثر از کاربردهای هوش مصنوعی خواهند شد که در این مقاله از «مجله اینترنتی اندرویدزوم» قصد داریم به معرفی مهم ترین حوزه های کاربرد ChatGPT در حال حاضر و آینده بپردازیم.

آيا ChatGPT بر آینده صنایع، تجارت و خدمات، تأثیر می گذارد؟

بدون شک پیشرفت‌هایی که طی سال‌های اخیر در رابطه با هوش مصنوعی به وجود آمده، انتظارات زیادی را از این حوزه ایجاد کرده است. از سوی دیگر می‌توان ظهور ChatGPT را به‌عنوان نقطه عطفی در رابطه با یادگیری هوش ماشینی و پردازش زبان طبیعی دانست؛ به نوعی که ارتباط ایجاد شده توسط چت بات با کاربر، به تدریج گسترش یافته و شباهت بیشتری به گفت و گوی انسانی پیدا می‌کند.

صنایع، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، این پتانسل را درک کرده‌اند و بدون شک در مسیر پیشرفت و آینده‌نگری، از امکاناتی نظیر ChatGPT استفاده خواهند کرد. همین امر باعث می‌شود که با گسترش کاربرد و تأمین هزینه‌های بهبود عملکرد هوش مصنوعی، انتظار تأثیرگذاری بیشتری را در آینده داشته باشیم.

آيا ChatGPT بر آینده صنایع، تجارت و خدمات، تأثیر می گذارد؟
آيا ChatGPT بر آینده صنایع، تجارت و خدمات، تأثیر می گذارد؟

سه فاکتور مهم و تأثیر گذار در رابطه با هوش مصنوعی

بررسی این موضوع که چرا به‌کارگیری هوش مصنوعی به تدریج گسترش می‌یابد؟ قطعاً به عوامل اصلی و مهمی بازمی‌گردد که به این تکنولوژی برتری بخشیده است. شناخت فاکتورهای اصلی و پارامترهایی که موجب افزایش تمایل برای استفاده از هوش مصنوعی می‌شوند، دیدگاه شما را در این باره تغییر خواهد داد. بنابراین اگر بخواهیم سه فاکتور مهم و تأثیر گذار در رابطه با فناوری‌های نوینی همچون چت جی پی تی را بیان کنیم، موارد زیر قابل ذکر هستند:

  • بهبود و گسترش پیوسته از طریق یادگیری ماشینی
  • کاهش هزینه در حوزه‌های مختلف
  • پیش بینی از طریق تجزیه و تحلیل داده

در ادامه هر یک از موارد فوق را تشریح خواهیم کرد.

بهبود و گسترش پیوسته از طریق یادگیری ماشینی

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های هوش مصنوعی که آن را از دیگر تکنولوژی‌های دنیای دیجیتال متمایز می‌کند، توانایی ارتقا از طریق الگوریتم‌های یادگیری ماشینی است. به این صورت که اگر از ChatGPT در رابطه با کاربردی نظیر خدمات فروش استفاده کنید، هوش مصنوعی به تدریج خود را تطبیق می‌دهد و نتایج بهتری از عملکرد آن خواهید دید. این توانایی که به صورت آموزش خودکار و بدون صرف هزینه اضافی خود را نشان می‌دهد، بسیار قابل‌توجه و مفید خواهد بود.

حال این ویژگی را با مراحل دشوار آموزش و ارتقاء سطح نیروی انسانی، در جایگاه‌های شغلی مختلف، مقایسه نمایید. به این ترتیب برتری محسوس هوش مصنوعی بر نیروی انسانی در زمینه بادگیری و آموزش را درخواهید یافت.

بهبود و گسترش پیوسته از طریق یادگیری ماشینی
بهبود و گسترش پیوسته از طریق یادگیری ماشینی

کاهش هزینه در حوزه های مختلف

استفاده از هوش مصنوعی نسبت به عملکرد مشابه توسط نیروی انسانی، سریع‌تر، ارزان‌تر و دقیق‌تر است. بحث کنترل هزینه‌های نیز یکی از مهمترین اهداف خصوصاً در کسب و کارها و حوزه‌های مالی به شمار می‌رود. به همین دلیل استفاده از تکنولوژی ChatGPT با ارائه خدمات گسترده و کم‌هزینه تأثیر خود را نشان خواهد داد.

به عنوان مثال شما می‌توانید از ابزاری مانند ChatGPT در زمینه تولید محتوا یا دیجیتال مارکتینگ بهره ببرید و هزینه‌های خود را به شدت کاهش دهید. در واقع هوش مصنوعی با کارایی بالا جایگزین تولیدکنندگان محتوا، بازاریابان و … می‌شود تا کارایی مشابه انسان را ارائه نماید.

پیش بینی از طریق تجزیه و تحلیل داده

از دیگر مزیت‌های هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل داده‌های در حجم بسیار زیاد و امکان ارائه پیش بینی با درصد احتمال بالا است. در واقع ابزارهایی مانند چت جی پی تی، بانک اطلاعات خود در فضای ابری را هر لحظه به‌روزرسانی می‌کنند تا از این طریق قادر به پاسخگویی بهتر و بهینه‌شده باشند. از سوی دیگر هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم‌های ریاضی و مقایسه جریان داده تا زمان فعلی، داده‌های آينده را در حوزه‌های مختلف پیش بینی می‌کند. به‌عنوان مثال می‌توان نتیجه یک سرمایه‌گذاری، میزان فروش محصول یا حتی شیوع یک بیماری را بر اساس بانک‌های اطلاعاتی موجود، پیش بینی کرد.

معرفی ۱۰ مورد از مهم ترین حوزه های کاربرد ChatGPT

شاید هوش مصنوعی و استفاده از آن را نتوان محدود به چند کاربرد خاص دانست؛ اما با توجه به ماهیت این تکنولوژی و نیاز به وجود بستر مجازی و دسترسی به وب، برخی از حوزه‌ها نسبت به ChatGPT تأثیر بیشتری از خود نشان خواهند داد. مهم ترین حوزه های کاربرد ChatGPT که قرار است در سال 2023 دستخوش تحولی انقلابی شوند، عبارت‌اند از:

  1. رسانه‌های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ
  2. خدمات مشتری و پشتیبانی
  3. آموزش و یادگیری الکترونیکی
  4. امور مالی و بانکی
  5. مراقبت‌های بهداشتی
  6. خدمات حقوقی
  7. ساخت و تولید
  8. تجارت الکترونیک و خرده‌فروشی
  9. منابع انسانی
  10. دولت الکترونیک

در ادامه مقاله به تأثیر چت جی پی تی بر هر یک از موارد فوق خواهیم پرداخت.

لیست مهم ترین حوزه های کاربرد ChatGPT
لیست مهم ترین حوزه های کاربرد ChatGPT

 

رسانه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای که بسیاری از مخاطبان چت جی پی تی برای آن در نظر گرفته‌اند، تولید محتوا است. در واقع هوش مصنوعی این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که با ارائه یک اسکریپت کوتاه یا حتی پرسیدن یک سؤال، مقالات علمی و ادبی یا محتوای موردنیاز برای وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی مختلف را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایجاد نمایند. این در حالی است که سهم بزرگی از هزینه‌ها در صنعت رسانه‌های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ، مربوط به تولید محتوای باکیفیت و بدون کپی است.

در واقع ظهور هوش مصنوعی ChatGPT به نوعی زنگ خطر را برای فریلنسرها و تولیدکنندگان محتوا به صدا درآورد؛ چراکه با یک رقیب جدی رو به رو شده‌اند که با هزینه کمتر و در زمان کوتاه‌تر، محتوا تولید کرده و جایگزین انسان می‌شود. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که حتی پیشرفته‌ترین نسخه‌های هوش مصنوعی هم قادر به ارائه نسخه‌های ادبی کاملاً خلاقانه یا ایده پردازی بدون زمینه قبلی نیستند. به همین دلیل شاید بتوان گفت در حال حاضر هوش مصنوعی تا جایی پیش نرفته است که به طور کامل نیاز به نظارت انسان را برطرف نماید.

رسانه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ
رسانه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ

خدمات فروش و پشتیبانی

خدماتی که کسب و کارها خصوصاً در حوزه فروش آنلاین به مخاطبان خود ارائه می‌دهند، سهم بزرگی در ایجاد اعتماد در مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی دارد. در واقع مخاطبان یک بیزینس، همواره به دنبال ارائه‌دهندگان محصولات و خدماتی هستند که به صورت تمام‌وقت پاسخگوی نیازها و سؤالاتشان باشند. در این راستا، هوش مصنوعی می‌تواند بسیار مفید واقع شود. به این ترتیب که از آن به‌عنوان کارمندی خستگی‌ناپذیر و همه‌چیزدان استفاده می‌کنید که قادر است بدون خستگی و بااخلاق خوب، سؤالات مشتریان شما را پاسخ دهد!

از سوی دیگر با گسترش دنیای دیجیتال، کسب و کارهای مختلف و ارائه خدمات یا محصولات، محدود به زمان خاصی نمی‌شود. به همین دلیل نیاز است تیم‌های فروش به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان قرار داشته باشند. این در حالی است که جهت ارائه خدمات تمام‌وقت، نیاز به استخدام تیم‌های کاری دارید که خدمات یکسان و باکیفیتی ارائه دهند و طبیعتاً نیاز به پرداخت حقوق و تعداد نیروی انسانی موردنیاز نیز افزایش می‌یابد. حال در نظر بگیرید که به کمک ChatGPT قادر هستید تمام این اقدامات را تنها با داشتن چند تکنسین ناظر و باکیفیت یکسان در طول شبانه روز ارائه نمایید. قطعاً این امر به‌عنوان یک تغییر انقلابی در زمینه خدمات فروش و پشتیبانی کسب و کارها به حساب می‌آید.

خدمات فروش و پشتیبانی
خدمات فروش و پشتیبانی

آموزش و یادگیری الکترونیکی

تغییرات شیوه‌های آموزشی و تغییر سبک یادگیری، از روش‌های سنتی به روش‌های نوین، تنها محدود به هوش مصنوعی نیست و استفاده از کانال‌های آموزشی دنیای دیجیتال در سال‌های اخیر بسیار رایج شده است. شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها و کانال‌های آموزشی، سهم بزرگی در آموزش افراد ایفا می‌کنند. با این وجود، آموزش از طریق اینترنت یا شبکه‌های اجتماعیِ ویدئو محور مانند یوتیوب تا حدودی کاربر را با محدوده وسیعی از اطلاعات رو به رو می‌کند که ممکن است بخشی از آن‌ها هدفمند نباشند. به‌عنوان مثال، زمانی که شما با سرچ در موتورهای جست و جو به دنبال پاسخ یک سؤال یا یادگیری موضوعی خاص هستید، حجم وسیعی از اطلاعات به شما پیشنهاد داده می‌شود که تفکیک اطلاعات ارزشمند از میان آن‌ها کار دشواری خواهد بود.

با این حال استفاده از ChatGPT در زمینه آموزش و یادگیری الکترونیکی، باعث بهینه‌سازی فرآيند یادگیری و جلوگیری از هدر رفت زمان خواهد شد. شما می‌توانید به صورت مستقیم اطلاعات موردنیاز خود را دریافت نمایید و نکته جالب‌تر، تغییرات هوش مصنوعی بر اساس فرآيند یادگیری شما و ارائه نتایج بهتر در جست و جوهای بعدی خواهد بود.

امور مالی و بانکی

تصور کنید که یک کارمند بانک بدون جهت‌گیری شخصی و با احاطه کامل بر مقررات و شرایط بازار، در اختیار افراد قرار داشته باشد. بدون شک امکان مشاوره مالی، بررسی گزینه‌های سرمایه‌گذاری و اطلاع یافتن از شرایط وام‌های در دسترس، از جمله مزایایی است که می‌تواند از طریق به‌کارگیری ChatGPT در امور مالی و بانکی به مشتریان ارائه شود. به این ترتیب هر شخص بدون اتلاف وقت و با اعتماد کامل، نظرات هوش مصنوعی را دریافت می‌نماید و در امور مالی خود به کار می‌گیرد.

علاوه بر مزایای هوش مصنوعی برای مشتریان، بانک و مؤسسات مالی نیز می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی داده‌های جمع‌آوری شده طی دوران فعالیت خود را به صورت یک دیتابیس قوی تحلیل نمایند. نتایج حاصل از تحلیل اطلاعات در طی مدت زمان طولانی، می‌تواند پیش‌بینی‌های مناسبی در رابطه با بهترین شیوه سرمایه‌گذاری بانک‌ها و مؤسسات مالی ارائه کند. از سوی دیگر هوش مصنوعی قادر به تخمین احتمال بازگشت‌پذیری وام از سوی مشتریان را محاسبه می‌کند.

تمام این کاربردها حکم تغییرات انقلابی در حوزه امور مالی و بانکی را دارد و قطعاً موردتوجه افراد فعال در بازار سرمایه قرار خواهد گرفت.

امور مالی و بانکی
امور مالی و بانکی

مراقبت های بهداشتی و درمانی

حوزه درمان، مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی، قطعاً از جمله مهمترین بخش‌هایی است که با گسترش کاربرد هوش مصنوعی چت جی پی تی، تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد. در واقع تمام سؤالاتی که هم اکنون از طریق موتورهای جست و جو پرسیده می‌شوند؛ از طریق چت بات‌ها قابل پاسخگویی خواهند بود. از سوی دیگر، حجم بالای اطلاعاتی که از طریق جست و جو در فضای وب به‌عنوان پاسخ یک سؤال ساده ارائه می‌شود، از طریق هوش مصنوعی در قالب جواب‌های کوتاه و کامل به کاربران ارائه می‌گردد.

از دیگر کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه درمان و پزشکی، پیش‌بینی خطرات سلامتی است. به این طریق که هوش مصنوعی ChatGPT با بررسی داده‌های موجود، امکان خطرات مالی و بهداشتی برای بیماران را بر اساس الگوی زندگی آن‌ها تعیین می‌کند.

شایان ذکر است که کاربرد ChatGPT در پزشکی، یکی از مباحث چالش‌برانگیز کاربرد هوش مصنوعی در زندگی انسان است. به این ترتیب که بسیاری از مخالفان اعتقاد دارند این تکنولوژی هنوز آماده دخالت مستقیم در مسائل مرتبط با سلامت بشر نیست. به‌عنوان مثال ممکن است چت جی پی تی بر اساس اطلاعات مشابه موجود در اینترنت و صرفاً بر اساس فراوانی و نه درست بودن آن‌ها، دارویی خاص را برای بیماری پیشنهاد دهد. این در حالی است که داروی پیشنهادی، ممکن است برای کاربر سؤال‌کننده، حساسیت یا عوارض جانبی به دنبال شدیدی به دنبال داشته باشد.

خدمات حقوقی

حوزه خدمات حقوقی نیز از دیگر بخش‌هایی است که با گسترش به‌کارگیری هوش مصنوعی چت جی پی تی، دچار تغییرات اساسی خواهد شد. همان‌طور که میدانید، مسائل حقوقی معمولاً به خاطر دربرداشتن قوانین بسیار متعدد و پیچیده، باعث سردرگمی افراد می‌شوند. این در حالی است که هوش مصنوعی به راحتی، تمام اطلاعات را به صورت طبقه‌بندی‌شده در اختیار دارد و قادر به راهنمایی افراد در حوزه‌های مختلف می‌باشد. از سوی دیگر ChatGPT ضمن ایجاد ارتباط بر اساس پردازی زبان طبیعی امکان جمع‌آوری اطلاعات فراوان در زمان کوتاه را دارد. اطلاعاتی که می‌تواند منجر به کاهش جرائم، ارتقا ارائه خدمات حقوقی و رسیدگی هر چه بیشتر به مسائل قانونی و قضایی شود.

خدمات حقوقی
خدمات حقوقی

ساخت و تولید

برخلاف تصور عمومی، تولید یک فرآیند خطی نیست؛ بلکه یک چرخه بی‌پایان از ایجاد نیاز در بازار، ایده پردازی، تولید و بهینه‌سازی محصولات است. به این ترتیب هرگاه مخاطبان هدف یک صنعت به محصولی نیاز پیدا کنند، مهندسانِ تولید تلاش می‌کنند ضمن تشخیص این نیازها، راه‌حل‌هایی سودآور و مشتری‌پسند برای ساخت نمونه‌های اولیه ایجاد نمایند. از سوی دیگر جمع‌آوری اطلاعات بازار، نیاز به صرف زمان و هزینه تحقیقاتی بالایی دارد. در مقابل ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT ضمن ایجاد ارتباط مستقیم با سلیقه‌های مختلف و آنالیز داده‌های دریافتی، نیازهای مخاطبان را تشخیص می‌دهند.

شایان ذکر است که ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه صنعت ساخت و تولید، بیشتر جنبه کمک و ابزارهایی در خدمت خلاقیت انسان هستند. در نهایت این هوشِ انسان است که با به‌کارگیری اطلاعاتِ تجزیه و تحلیل هوش ماشینی، به نتایج خلاقانه دست پیدا خواهد کرد.

تجارت الکترونیک و خرده فروشی

حرکت به سمت تجارت الکترونیک، جریانی اجتناب ناپذیر است که به دلیل گسترش استفاده از دنیای دیجیتال هر روز سریع‌تر می‌شود. از طرفی این روزها، خرده‌فروشی محصولات به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی، توجه اکثر مخاطبان بازار را به خود جلب کرده است. در این میان، ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان بالقوه یا ثابت کسب و کار، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت در زمینه تجارت الکترونیک شناخته می‌شود.

این موضوع خصوصاً در رابطه با کسب و کارهای کوچک که امکان صرف هزینه و استخدام تیم بازاریابی و فروش را ندارند، ضرورت بیشتری دارد. به این ترتیب که چت جی پی تی قادر است به‌عنوان یک ابزار مکالمه هوشمند، با مخاطبان هدف گفت و گو کند و به سؤالات آن‌ها پاسخ دهد. شایان ذکر است که در حال حاضر، شرکت‌های تجارت الکترونیک بزرگ و شناخته شده دنیا نیز از این تکنولوژی به منظور مدیریت کسب و کار خود استفاده می‌کنند.

منابع انسانی

استفاده بهینه از منابع انسانی یکی از اهداف و ایده آل‌های تمام شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و کوچک است. به این ترتیب بیشترین بازده افراد در اختیار مجموعه قرار می‌گیرد. از سوی دیگر هر شخص به تناسب توانایی خود، کار می‌کند و خدمات ارائه می‌دهد. چت جی پی تی با ایجاد تغییرات اساسی در شیوه ارتباط شرکت و پرسنل، به راحتی بازدهی عملکرد آن‌ها را افزایش می‌دهد. به این ترتیب که پرسش و پاسخ نیروی انسانی در رابطه با شرح وظایفشان به راحتی صورت می‌گیرد و دیدگاه‌های تازه در رابطه با تغییرات مثبت مورد بررسی قرار می‌گیرند.

شایان ذکر است، قرار گرفتن هوش مصنوعی در جایگاهی که بدون قضاوت و جانب‌داری نظر تمام افراد را دریافت و تجزیه تحلیل کند، قطعاً تأثیر بزرگی بر ایجاد ارتباط سازنده میان نیروی انسانی و مجموعه خواهد داشت.

منابع انسانی
مدریت منابع انسانی از مهم ترین حوزه های کاربرد ChatGPT

دولت الکترونیک

یکی از اهداف همه دولت‌ها، کوچک‌سازی ادارات و سازمان‌های خدمت رسان در عین ارائه خدمات کافی به مردم است. این امر تنها در صورتی ممکن خواهد بود که پاسخگویی به نیازهای مردم در تمام موضوعات به‌خوبی انجام شود. از طرفی تجربه نشان داده است یکی از مهم‌ترین وظایف دولت تشریح و روشن ساختن قوانین و مقررات است. به این ترتیب استفاده از ChatGPT به‌عنوان ابزاری هوشمند قادر است جایگزین حجم وسیعی از نیروی انسانی باشد که مسئول اطلاع‌رسانی به کاربران هستند.

از سوی دیگر هوش مصنوعی قادر است با آنالیز و تجزیه و تحلیل داده‌ها در مقیاس وسیع و بدون محدودیت، سرعت و دقت پاسخگویی به افراد را افزایش دهد. این مسئله را می‌توان عملکرد و تغییری آشکار در رابطه میان مردم و دولت به حساب آورد.

همچنین دولت الکترونیک و انجام تمام امور به صورت غیر حضوری، موضوعی است که به راحتی کیفیت زندگی در جامعه را افزایش خواهد داد. در این میان هوش مصنوعی قادر است ساز و کار این پیشرفت را سامان ببخشد. در این راستا، هوش مصنوعی مکالمه‌ای می‌تواند برای پاسخ به سؤالات رایج، ارائه اطلاعات مفید و راهنمایی شهروندان در فرآیند یافتن و استفاده از خدمات دولتی استفاده شود. این فناوری می‌تواند زمان انتظار و هزینه‌های مرتبط با خدمات مشتری را کاهش دهد و در عین حال تجربه شخصی‌تر را نیز ارائه دهد.

سایر مواردی که گسترش ChatGPT بر آن ها تأثیر می گذارد

هر چند در این مقاله به ۱۰ مورد از مهمترین حوزه‌هایی که ChatGPT بر آن‌ها تأثیر خواهد گذاشت پرداختیم؛ اما کم نیستند مواردی که در آينده این تأثیر را نشان دهند. در این راستا، در ادامه چند مورد دیگر که احتمالاً به شدت تحت تأثیر هوش مصنوعی چت جی پی تی قرار خواهند گرفت را فهرست‌وار معرفی می‌کنیم:

  • خدمات گردشگری و توریسم
  • حمل و نقل
  • سبک زندگی
  • خدمات امنیتی
  • و…
    مهم ترین حوزه های کاربرد ChatGPT
    مهم ترین حوزه های کاربرد ChatGPT

لینک مقالات تکمیلی یا پیشنهادی

سخن پایانی در رابطه با مهم ترین حوزه های کاربرد ChatGPT

بدون شک آينده دنیای مجازی در اختیار کسانی خواهد بود که اهمیت استفاده از هوش مصنوعی را درک کنند. این موضوع در رابطه با صنایع و سازمان‌های بزرگ تا شرکت‌های کوچک و حتی کسب و کارهای آنلاین خانگی، مؤثر خواهد بود و هر شخص می‌تواند بنا بر نیازهای حرفه‌ای و شخصی خود از پیشرفت‌های تکنولوژی بهره ببرد. در این میان، چت جی پی تی به‌عنوان پدیده نوظهور هوش مصنوعی، از اهمیت زیادی برخوردار است. از طرفی شناخت مهم ترین حوزه های کاربرد ChatGPT در سال ۲۰۲۳ می‌تواند دید شما را نسبت به تأثیر این فناوری در آينده روشن‌تر نماید.

در پایان از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم. امیدواریم مطالب این نوشتار در شناخت هر چه بیشتر مهم ترین حوزه های کاربرد ChatGPT برای شما مفید بوده باشد. لطفاً لینک این مقاله را از طریق شبکه‌های اجتماعی در اختیار دوستان خود نیز قرار دهید و نظرات ارزشمندتان را از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید. پیروز و موفق باشید.

قوانین بخش نظرات در اندرویدزوم

  1. 1. نظراتی که در آنها از الفاظ زشت و رکیک استفاده شده باشد تایید نخواهند شد.
  2. 2. نظراتی که به صورت اسپم و تکراری فرستاده شوند تایید نخواهند شد.
  3. 3. نظراتی که جنبه تبلیغاتی و معرفی محتوای شخصی باشند و یا ربطی به موضوع پست مربوطه نداشته باشند حذف خواهند شد.
  4. 4. برای انتقادات ، درخواست ها و پیشنهادات خود از طریق فرم تماس با ما که مستقیم با پست الکترونیک سایت در ارتباط هست اقدام کنید.
  5. 5. نظرات ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در اینصورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید.
  6. 6. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.